Lunch och shopping med mor.

2011-05-14, 16:33:54 / Kategori: Vänner & Familj
Precis hemkommen från en dag på stan med min mor. Blev bjuden på en god räksmörgås och sedan har vi bara trosat runt och gått in i alla butiker som finns typ. Köpte inget idag men jag får försöka hålla hårt i pengarna nu till nästa månad, har shoppat alldeles för mycket och jag har visat er alldeles för lite här på bloggen. Får bli bättre på den fronten. Vi har iallafall haft en super mysig dag idag, fast min mamma har varit rätt jobbig. Hon har lika mycket energi som en fem åring litet barn som ska hålla på peta på en och hålla på, haha!

Nu är jag hemma hos min pojkvän och nu ska jag ta och vila lite och sedan hoppa in i duschen. Senare ikväll så ska vi till TGI och äta. Vår favorit restaurang. Vilken är eran favorit restaurang?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?