Lunch med mor

2011-05-20, 11:21:38 / Kategori: Allmänt
Nu ska jag sätta på mig skorna och sedan bege mig ner till centrum för att äta lunch med min älskade mor. Sedan ska jag göra ett par saker nere i centrum, måste bland annat ta och köpa lite behövigheter, fast egentligen borde jag inte, nu är jag på sparpengarna. Men vad ska man göra, jag gick in på bankkontot och fick mig en stor besvikelse, det var bara att överföra pengar från sparkontot. Tur att man har ett sådan, vad hade jag annars gjort? Men den är ju också snart tom! Ibland suger det, man skulle vara rik, det skulle vara något eller vad säger ni? Så jag har bestämt mig att jag ska bli rik när jag blir stor. ;)

Nåja nu ska jag bege mig ner mot centrum. Nu får får vi hoppas på att det är lika härligt väder som det ser ut att vara där ute. 

 

  




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?