Jobb intervju

2011-05-11, 17:42:39 / Kategori: Allmänt
Hej bloggen, vilken underbar  dag det varit idag. Alla mina dagar är underbar när solen värmer och jag får färg på mina ben. Dessutom får vi i oss massor med d-vitaminer när vi rör oss ute i solen. Just därför som vi blir så glada när vi varit ute i solen. Har suttit i solen och värmt mig efter den roliga jobbintervjun jag hade tidigare idag.

Idag har jag spenderat hela förmiddagen och min lunch på resurs teamet i Sickla. Vart bjuden på lax, hemma gjort potatismos och sallad gjort av spenatblad och äppelbitar. Fruktansvärt gott! Jag var nämligen på jobb intervju och vart även visad runt verksamheten. En verksamhet för hjärnskadade, från lindrig hjärnskada till mer graft handikapp. Det verkar underbart där, stämningen var grym och personalen var underbara! Dit vill jag komma igen, väntar till nästa vecka så får vi se om jag får detta jobb och därefter får jag göra det stora beslutet att välja mellan detta och det jag har nu. Gillar mitt nuvarande oerhört mycket fast det finns vissa nackdelar med det jag jobbar med nu..

Hur har eran dag varit? ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?