Fredags mys och pirates of the caribbean på natt bio.

2011-05-21, 16:55:14 / Kategori: Allmänt

Jag är så trött idag. Vi sov bara fem ynka timmar i natt så det känns som att hela min dag är förstörd. Vi kom inte i säng förens 5 imorse och vaknade vid kvart i tio och sedan låg vi kvar i sängen till halv två då våra magar kurrade. Jag och Ronny drog på natt bion och såg pirates of the caribbean som 3D. Jag fattade ingenting, Ronny sov hela filmen och jag fattade ingenting. På slutet insåg jag att jag bara hade sätt första filmen så det kanske inte är konstigt att jag inte förstod någonting. Ettan var grymt mycket bättre än den här. Tyckte jag iallafall men det kan också bero att jag inte förstod så mycket utav filmen heller. Innan bion åt vi tacos, drack vin, dansade och hade en super trevlig kväll. Någon av er som har sätt filmen? Vad tyckte ni?

Nu ska jag ligga här tills Mimi ringer mig, ska snart ner och möta henne och kolla lite i butiker en stund. Jätte skönt, då får jag frisk luft och förhopningsvis blir jag lite piggare. Vi hörs lite senare.

 


Helena

Kul det är när man hittar en ny och bra blogg att följa :)Kram till dig



2011-06-14, 07:53:39 URL: http://helenaskvarter.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?