Andra Maj Tvåtusenelva.

2011-05-02, 11:56:53 / Kategori: Vänner & Familj

God morgon sunshines, vet ni jag har sovit till lunch. Helt otrolig. Men det var skönt. Jag behövde det, för jag har knappt kunnat sova den här helgen. Vakna fruktansvärt tidigt i lördags, 7 på morgonen och festade till 4 och sedan vakna jag inte så sent heller så det gjorde att jag behövde den här sömnen. Så vilken tur att jag inte jobbade idag.

Igår kom min älskling hem och vi åt hans favorti maträtt, tacopaj. Vi var så pirriga när vi sågs. Och jag fick söta sms hela helgen. Så vi myste hela går kvällen därför hade jag inte tid för datan heller. :) På dagen i söndags följde jag med min mor till stallet och red på vår lilla islands häst. Det är alltid lika myisgt. Men igår blåste det så jag knappt kunde se någonting på hästryggen.

Hur har eran helg varit? ♥


Jag och lilla Frami!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?