10 maj 2011

2011-05-10, 06:16:22 / Kategori: Vänner & Familj

God morgon allihopa! Har ni sovit gott inatt? Själv har jag sovit jätte hårt inatt. Hörde inte ens Ronnys väckar klocka som ringde imorse, då sover man djupt! Men nu är jag vaken och kan inte somna om. Igår drog vi upp rullgardinerna för att vakna bättre, och det hjläpe måste jag säga. Man blir piggare på ett annat sätt när man vaknar med morgon ljuset. Idag tänkte jag börja min morgon med en joggingtur men så hurtig är jag inte så jag kör lite här hemma innan jag sätter igång med frukosten.

Nu på morgon kvisten ska jag åka till södersjukhuset och kolla mitt ärr. Min doktor har hänvisat mig till en annan doktor som ska kolla på mitt ärr och vi ska diskutera om det är aktuellt att ta bort mitt ärr. Så vi ska prata om det idag. Spännande. Har dock tre frågor som jag måste veta innan jag beslutar mig att lägga mig under en kniv igen.

Efter besöket på södersjukhuset ska jag möta upp Olivia, det ska ju bli 21 grader i skuggan idag!!!! :D


Olivia & Jag för ett år sedan, studenten.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?