God morgon söndag

2011-03-06, 11:12:08 / Kategori: Allmänt

God morgon! Jag har sovit som en gris, har ni sovit gott? Lägger mig tidigt varje kväll på helgerna, lite tråkigt med tanke på att jag inte hinner mer än att jobba och dansa om dagarna. Så på helgerna blir det att jag försöker hinna med saker som jag inte hinner med på vardagarna och framför allt att få bra sömn, flera timmars sömn som det inte blir när jag börjar tidigt på mornarna på jobbet. Känner att tiden inte räcker till, behöver fler timmar och fler dagar än sju. För mig räcker det inte med sju, räcker det för dig? Tiden räcker lixom inte till..

Igår hann jag iallfall med en tre timmars plåtning som var jätte roligt, och förhoppningsvis kan jag visa upp en massa snygga bilder här på bloggen när fotografen är klar med bilderna. Och efter plåtningen hann jag gå på bio och äta en god pizza på söder, sen vart det raka vägen hem för min del.

Så nu ligger jag i soffan och myser, snart blir det gymmet som gäller och en god lunch. Vi hörs lite senare så får ni se lite uppdareringar till kategoring "Sanna shoppar". Vi hörs! ♥



Jag igår.


Sara H

Fina du!



2011-03-13, 15:57:13 URL: http://dellisaras.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?