Söndag den 20e mars 2011

2011-03-20, 14:16:58 / Kategori: Allmänt
Hej bloggen! Vilken härlig morgon vi haft här i Stockholm, likaså igår. Men själv mår jag dåligt, är sjuk till högsta grad. Jag som aldrig blir sjuk. Har legat i sängen hela helgen och har inte kunnat röra mig. Sov hela dagen på fredag när jag kom hem från jobbet, likaså igår och idag har jag sovit till nu. Jag bara sover och sover, orkar inte göra ett dugg. Vill ut och ta en promenad, sätta på mig solbrillorna och sätta mig någonstans med en latte i högerhand. Har haft en jobbig vecka på jobbet också och har bara dansat två gånger den här veckan, men nu förstod jag varför. Det brukar allltid bli så att förkyllningen brister ut när helgen eller semestern kommer. Varför blir det alltid så?

Men snart sätter jag igång med bloggningen igen och jag har massor med bilder från modevisningen som jag gick förra söndagen och brölloppet jag var på förra lördagen. Snart kommer det förhoppningsvis en massa snygga bilder från plåtningen jag hade för två helger sedan, spännande!

Nu ska jag ta och kolla lite mail  och ta det lite lugnt framför tvn för att samla lite krafter till senare idag. Tänkte nämligen ta och kolla på bio i eftermiddag om jag orkar, vill så gärna se 127 timmar, i fredags såg jag big mommas - sådan far, sådan son på bio. Sedan har jag en massa andra filmer som kommer på bio som jag måste ta och se.

Vi hörs! ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?