Mobil bloggar

2011-03-30, 19:24:43 / Kategori: Allmänt

Hej snyggingar, hoppas allt är bra med er alla. Med mig är det iallafall jätte bra, jag har haft en toppen dag! Efter jobbet som sluta två idag så hämta pappas tjej upp mig på jobbet och vi hade min första kör lektion. Förutom att jag nästa, bara nästan höll på att krocka så gick allt jätte bra. Sedan fick jag skjuts till Dans Center som jag är på just nu. Jag har precis dansat jazz som förövrigt gick bra trots att det är sjukt svårt med alla jazz walks, pirruetter, ja alla steg som tillhör jazz. Så mycket att tänka på. Bara att nöta nöta nöta sen jävla ska jag bli grym på jazz ska ni se. Ja det är ett löfte jag gett mig själv och som jag ger er nu. Nu sitter jag iallafall och tittar på en dancehall klass, den innan min. Väldigt underhållande. Under tiden jag sitter här ska jag planera lite saker. Vi hörs!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?