Jag vill dela med mig om en sak..

2011-06-23, 22:24:00 / Kategori: Tankar
(men innan ni gör det så måste ni sätta på den här låten Adele - Someone Like You (Live in Her Home) )

I år och dar har jag funderat vilket citat som beskriver det bästa citatet i livet, enligt mig. Jag ville hitta visdoms ord som beskrev det jag har gått igenom i mitt liv. Diktektera livet när jag var liten, cancer tiden och sedan andra motgångar som alltid kommer att vara inristade i mitt hjärta. Spår som har gjort mig till den jag är idag, jag har blivit så mycket starkare. Men sedan satt jag en dag och letade på texter, insperation så gick jag in på MJ och lyssnade på "you´re not alone", den får mig att le. Jag kommer ihåg när jag en dag grät och satt hemma hos min bästaste vän och hon satte på den här låten och sa till mig jag vill sjunga den här låten till dig Sanna. Den här låten är tillängnad till dig från mig. Jag älskar dig!

Och när jag hörde på den den dagen som när jag skulle leta citat så tänkte jag det här citatet beskriver ju allt om livet. Under min svåra sjukdom så viskade en person i mitt öra "du är inte ensam Sanna" och tog mina händer och gav mig ett leende som värmde hela min kropp, och jag var inte det. Alla som älska mig fanns alltid där för mig. Alla visade sådan styrka och kärlek under den svåra tiden. Under barndomen när jag hade det fruktansvärt jobbigt så fanns dom alltid där och höll min hand och även då visste jag att jag inte var ensam. Och det är det livet går ut på, oavsätt hur tufft du än har det men du har människor som visar kärlek så kan du klara egenom allt i livet. Oavsätt om du själv inte har kraft kvar att leva så har dessa människor kraft att leva för dig den stunden som du behöver hitta dig själv och komma upp på fötter igen. Det har jag lärt mig! ♥

"Something whispers in my ear and says
That you are not alone
For I am here with you
Though you're far away
I am here to stay"




hanna a

å sanna du måste skicka bilden på oss fyra :) <3



2011-06-23, 23:24:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?