Nu får det bli en förändring!

2011-06-27, 12:54:38 / Kategori: Allmänt
Hallå där vänner, hur mår ni?

Ledsen för dålig uppdareing under helgen, men har haft både mycket och lite att göra. Framför allt har jag varit helt slut efter midsommaraftonen. Men nu kliar det i hela kroppen som skriker efter att få göra roliga saker. Har bestämt för att sätta igång med träningen också, känner mig alldeles för trött nu om dagarna och det är just för att jag motionerar allt för lite. Så nu får det bli massor med motion och styrke träning. Man mår inte bra av att bara ligga hemma och lata sig, så har det blivit när dansen har uppehåll och plugget att startat. Sen är jag alldeles för lat för att springa ner till gymmet eller sätta på jogging skorna och går ut på en promenad. Nu får det bli en förändring hörni! Ni får gärna vara med och peppa mig!

Nu ska jag ta och läsa egenom medecinsk grundkurs för imorgon ska jag göra prov två.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?