Torsdagen den 30e juni.

2011-06-30, 17:01:34 / Kategori: Allmänt

Idag vaknde jag och slängde i mig frukosten och drog in till stan för att besöka en bokhandel som säljer de böcker jag behöver till studierna. Legat lite efter med två dagar så hann inte köpa en begagnad bok idag, köpte denna 170 sidors bok och fick mig en chock när summan kom upp på skärmen vid kassan. Herregud, rena råneriet! Fyrahundra riksdaler för en bok som är dubbelt så mindre än en pocketbok. Bäst för dom att alla svar står i boken!

Sedan skyndade jag mig hem, hämtade filten och gick ut och la mig på ett litet inhängnad nedanför mig och pluggade egenom boken.  Nu ska jag göra lite uppgifter och annat som behövs. Har ni fått njutit av solen idag? :)


Josefine

Melon är så jävla gott! haha :-D



2011-06-30, 18:39:35 URL: http://avjosefine.blogg.se/

Tina

missbildad vattenmelon :p



2011-07-01, 10:12:37 URL: http://tinanj.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?