Prov ett, avklarad.

2011-06-20, 12:38:45 / Kategori: Lär känna Sanna
Nu är jag hemma igen. Slänge in en mörk tvätt i tvätten, disken in i disk maskin och nu kockar spagettin. Är vrålhungrig så det skriker i magen på mig. Tänkte göra en enkel men som är så sjukt god måltid! Bara att koka upp tagliatelle, hälla i pesto och sedan steker jag massor med färska champinjoner med lite salt och peppar, häll över och på med ett par körsbärstomater. Ni borde testa, jag är just nu beroende!

Ni undrar säkert hur det gick på provet, och jag har faktist ingen aning. Det kändes rätt, det kändes som om jag hade koll. Men sedan är jag sjukt irriterad att jag fick hjärnsläpp på en utav mvg frågorna. Jag gjorde en men ville göra den andra. Jag hade pluggat på både prostata förstoring samt KOL rätt mycket men endå fick jag inte ihop det. Fan!

Nu ska jag ta det lugnt, äta och kolla på lite heminredning och sedan börja plugga för prov två som är på tisdag nästa vecka. Vi ses sen! :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?