Du kan klara av allt, bara du vill.

2011-06-17, 20:26:50 / Kategori: Vänner & Familj

Tar en paus från pluggandet just nu, det går rätt segt. Men jag måste hinna klar med alla frågor innan jag stänger av datorn för ikväll. Har ett stort prov på måndag så jag måste plugga på en massa nu. Men jag tror nog att det kommer gå bra. Eftersom när både jag och min älskling slutat jobbet och varit en snabbis på systemet så gick vi och la oss i sängen för att ta en powernap men det vart att vi sov i tre timmar istället men det känns väl behövt, men när vi låg i sängen när jag kom i det stadiet när man är vaken men ändå sover så tänkte jag på kretsloppen och sjukdomar och kände att jag kunde dem rätt bra trots allt. Det är bara att memorera medecinska termenologier men har jag klarat av engelska glosor när jag var litet klarar jag det här också. Man klarar allt bara man vill någonting tillräckligt mycket, eller hur? :)

Det kom jag ihåg när min pojkvän sa till mig för tre år sedan. Han menade på att vi skulle hålla ihop livet ut, trots motgångar som vi förmodligen någongång kommer stöta ihop så skulle vi klara allt tillsammans för vill man någonting tillräckligt mycket så klarar man av allt! - Sen dess har jag alltid haft det i baktanken och det stämmer. Vart ända ord som han sa. Han är klok han ♥




För ett år sedan på våran student mottagning.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?