Härlig dag i solen.

2011-06-28, 16:50:15 / Kategori: Vänner & Familj

Hemma efter en härlig dag ute i solen, efter provet åkte jag in till stan och mötte upp min vän för lunch i solen. Vi beställde en super god räk - och krabbstickssallad för sol och prat. Sedan kikade vi in bikbok innan vi trosade ner mot götgatan och satte oss på ett kaffe och beställde en varsin iskall apelsin juice. Super mysigt!

Nu är jag hemma hos min pojkvän och väntar på att han ska komma hem så vi kan mysa lite innn jag sätter i gång med dem sista uppgifter innan medecinsk grundkurs är över. Sedan börjar nästa kurs - omvårdand.


Jag har märkt att i vissa längen har jag sjukt stor näsa, dax för näsoperation kanske?


Anonym

Jag har röstat på din nelly-klänning. Rösta gärna på någon av mina som finns på min blggg.



2011-06-29, 12:57:56 URL: http://medelaldersmode.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?