Dålig natt

2011-06-28, 06:53:48 / Kategori: Allmänt
God jävla morgon, har inte sovit alls bra inatt, har kanske vaknat 6 gånger inatt och haft super svårt att somna om. Fick gå upp och dricka varm te och fånga upp frisk luft en gång inatt också. Var så trött att jag fick ont i huvudet och jag var så trött att jag vart pigg på samma gång. Låg och vred mig varje sekund. Det finns inget mer frustrerande med att ligga och försöka sova när man inte kan och det jobbigaste är när man vet att man ska upp om 5 timmar och man måste vara pigg! Men vilken tur att ja vakna strax innan sex och var "pigg". Jag tror jag har ångest och är stressad inför provet som jag har idag, det är nog därför jag har haft mina sömnlösa nätter de senaste dagarna. 

Jag får se det possitiv med att det är vackert väder där ute, jag får gå på solenergi idag! ;)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?