Avskedsfest

2011-06-18, 16:08:57 / Kategori: Vänner & Familj

Hej bloggen, allt bra med er? Med mig är det strålande bra fast att jag är super seg och trött. Har försökt pluggat lite här på eftermiddagen men allt runt om kring mig är mer intressant än denna bok och penna. Men i förövrigt går det bra, pluggar på endå. Vi sov till halv två nu på eftermiddagen, jag och pojkvännen. Sov bort halva dagen, känns som att halva dagen är bortkastad. Det brukar bli så när jag sover alldeles för länge så blir jag alldeles seg i knoppen. Brukar det bli så för er med? 

Igår efter pluggandet så ställe jag mig i duschen, satte på mig min nya snygga klänning från gina tricot, lyssna på musik och drack lite cider så drog jag till min underbara vän Aida. Avskedsfest som inte blev mer än lyckad som innehöll tårar, bra musik och trevligt folk. ♥


Filippa, Aida & Jag
 vi kommer att sakna dig! Men om ett år är du hemma igen ♥


Fre

HAHHA men PÅ MIG förstår du väl, hahah ser så ful ut tycker jag!



2011-06-18, 22:28:01 URL: http://fres.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?