Vilse i naturresarvatet idag.. äntligen hemma!

2011-07-04, 23:30:04 / Kategori: Vänner & Familj
Tröttare människa får ni leta efter. Jobbade hela förra veckan och hela denna helg och idag. Imorgon blir det min lediga dag innan det händer en massa saker. Efter jobbet idag kunde jag inte hålla ögonen öppna och somnade på soffan. Sedan ringde min mor och vi gick ner till friskis och svettis, vi körde riktigt hårt idag att det tillochmed droppade från mig(förlåt för faktan, men jag är stolt!). Körde en nya grej på gymmet istället för löpbandet och det var den som tog musten av mig, mycket rumpa idag. ;)

Sedan drog vi hem och åt super god fisk till middag som mamma hade gjort till oss. Sedan ville min mamma visa mig ett mysigt ställe, hon sa det är bara här borta, så vid nio ikväll tog vi cyklarna och cycklad genom naturresarvatet och kom till en vacker sjö, vi busade och skrattade en massa. Men vi kom vilse kanske 5 gånger under vår resa, så efter en och en halv timme och 1 mil senare kom vi äntligen hem!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?