Veckans att göra

2011-07-04, 06:59:03 / Kategori: Allmänt
God morgon underbara ni, allt bra med er? Själv är det bra. Föredrog sängen imorse och kunde absolut inte komma upp, funderade ett ögonblick om skulle ligga kvar i sängen och strunta i jobbet. Men då hade nog hela teamet på edö kommit och gett mig stryk ;)

Imorse klockan fyra drog min älskling, jag känner att jag saknar honom redan. Fast den här veckan händer det sjukt mycket för mig.

Måndag: Jobba, plugga, gymma och middag hos mamma.
Tisdag: Ledig, plugg och plåtning på kvällen
Onsdag:Då blir det gym och jobb på kvällen
Torsdag: Jobb, plåtning och middag med Olivia (planera in London?)
Fredag: Jobb, London?
Lördag: London?
Söndag:Plåtning

Det blir en fullspeckad och sjukt rolig vecka. Men nu får vi bara hålla tummarna att vi hittar super billiga tur & retur biljetter så ni kan följa med för shopping, shopping och shopping!


Igår när vi satt och åt ur en vattenmelon och kolla på Disdurbia på Tv. Mysigpys.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?