Transformer 3 på 3D

2011-07-01, 17:21:45 / Kategori: Vänner & Familj

Jäkla klet och gladd. Vad kvaft det är idag, det blir förmodligen regn och oska ikväll. Sitter just nu med vår stora fläkt rakt på ansiktet på mig, kan inte plugga annars. Vi har öppnat alla fönstren och balkongen men inte en ända vind pust har seglat förbi lägenheten. Så tack och lov för fläkten måste jag säga. Vad hade vi gjort utan den? Jag och Ronny brukar alltid ligga som plåster på varandra när vi ska sova. Men inatt så rulla vi runt i sängen, på med täcke av med täcke..

I onsdags var vi på transformer 3, 3D biopremiär. Jag ljuger inte när jag säger att vi har väntat i ett år på den där filmen. Vi har väntat som galningar. Vi är ett stort fan av transformers filmerna eftersom vi båda är bil älskare. Där emot var det tråkigt att Megan Fox inte var med, men den andra tjejen dög ju gott och väl. Super vacker! (haha nu ösregnar det ute också!). Men jag måste verkligen rekomendera er den filmen. Någon som har sätt den?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?