Tattoos.

2011-07-25, 21:49:13 / Kategori: Allmänt

Hej snyggingar! Allt bra med er? Tänka sig att det redan är en ny vecka idag.

Idag har jag jobbat och sedan pluggat hela dagen. Runt sju tiden ringde mamma mig och sa att jag skulle ut och hoppa på hennes cykel. Hon cyklade oss till centrum där vi köpte massvis med godis och god mat från ett litet gatukök. Varför är maten nästan alltid bäst på små härliga gatukök? Mat gjort av kärlek är det allt.

Om något helt annat, tatueringar. Jag har länge velat ha min tatuering som representerar en viktig del i mitt liv och ska boka in en tid nu till september efter min operation. Kan inte göra innan september, just därför det har dröjt. Men nu är jag super sugen på en annan tatuering som jag också är bombsäker på att göra. Vill göra den nu! Vi får se om jag hinner göra den före min tredje tatuering!

Har någon av mina läsare tatueringar? :)


Nicole

Har ingen tatuering, men skulle vilja ha om jag vågat! Vad ska du göra för något?



2011-07-25, 22:39:57 URL: http://niic.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?