Midsommar i bilder.

2011-07-05, 13:52:23 / Kategori: Vänner & Familj

Kollade igenom datan och såg en massa midsommarbilder från i midsomras. Så här tänkte jag visa ett par bilder från vår härliga midsommar!


Älsklingen och jag

Mamma - Så här roligt hade vi.

Bror

Det shootades.

Meloner i mängder

Drack och åts mängder av dricka och jordgubbar med grädd.


Jag och Ronny drog till släkten där 15 personer väntade, vi grillade god mat, drack alldeles för mycket, och kastade i fulla släktingar i poolen. Åt melon, jordgubbar med grädde och pratad om allt och inget. Fan vad jag älskar min familj. Sedan vid elva slaget drog vi hem till Ronnys familj där vi vart bjuda på goda drinkar och salsa.

Ett par timmar senare vaknar jag och Ronny bakom ett bord att vi skulle blir hemskjutsade. Hur vi hamna där får förbli en gåta. Vår dag var grym, hur var eran midsommar?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?