Måndag 11/7

2011-07-11, 06:32:34 / Kategori: Allmänt

Hallå där :)

Kunde inte updatera igår eftersom plåtningen tog fem timmar och jag var inte hemma förrens 22 igår kväll. Så jag var tvungen att lägga mig då för att inte vara trött på jobbet idag. Men den gick jätte bra och vi körde på långholmen i naturen, tre olika outfits och fyra olika ställen, kan bli snygga bilder tror jag. Och dessutom hade vi tur med vädret, solen kom precis fram när vi skulle plåta och när jag kom hem börja det regna igen. 

Nu ska jag äta upp min yoghurt och jordgubbar sedan ska jag fixa mig och åka till jobbet. Ha en fantastisk dag allehopa! ♥


Himlen var helt fantastisk igår kväll!


Sara

Himlen på kvällarna är alltid så himla fin! :)



2011-07-12, 17:40:15 URL: http://aamaziing.blogg.se/

Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?



2011-07-19, 10:29:34 URL: http://smsalåna.nu



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?