Lördagsmys med go´saker och Burlesque!

2011-07-09, 23:10:47 / Kategori: Allmänt
Nu är jag nyduschad och har bunkat upp med morötter, blomkol, gurka och dipp, iskall fanta och jag har även hyrt Burlesque på dvd. Jag har verkligen längtat till att få se den här filmen igen. Nu sitter jag ensam med myspys och ska sätta på den alldeles strax.

Det var en hel vecka sen som jag satt ner och kolla på TV eller bara satt i flera timmar framför datorn. Idag har jag haft all tid i världen att bara softat och det är exakt det jag har gjort, softat. Det känns skönt även om jag varit rastlös och inte kunnat sitta stilla. Varit på promenad två gånger idag. Men ibland är det jätte skönt att få vara ensam och göra allt man vill. Som idag. Dessutom är det jätte viktigt att hitta ron till och bara kunna sitta och ta det lugnt och även kunna vara ensam någongång.


Jennifer

Hej du!

Nu har jag lanserat den största tävlingen någonsin på bloggen! Nu kan du vinna EN VECKAS RESA TILL MADRID FÖR FYRA (!!) PERSONER!!! Hur underbart låter inte det?



Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.



Om du tror att du inte har någon chans att vinna så tycker jag att du ska bli av med den tanken. För vem vet, kanske blir du den lyckliga vinnaren? Du förlorar ju ändå inget på att vara med ;)



2011-07-09, 23:53:44 URL: http://submit.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?