Lördag

2011-07-23, 16:29:52 / Kategori: Allmänt
Hej bloggen! Ledsen för jätte dålig updatering. Hoppas ni mår bra. 

Har inte haft mobil eller dator så jag har inte kunnat blogga. Dagarna har varit fullspeckade med det ena och det andra. För ett par dar sedan fick jag och pojkvännen ett tråkigt besked så vi har haft fullt upp med lite saker. Men nu är allt klart och jag är hemma hos mamma för att fixa det sista. Är inte långt kvar tills vi får vår gemensamma lya, bara tre månader kvar. Så allt löser sig i slut ändan. :)

Igår var vi bjudna på min väns födelsedags fest, med grill och chill med hennes vänner. Super mysigt. Nu ska jag gå och fixa lite sedan ska jag möta upp en tjejkompis för middag och bio. Jätte mysigt!

Vi hörs lite senare! ♥


Sandra

Oh vad mysigt ni verkar ha haft det igår.



2011-07-23, 23:13:21 URL: http://lilleput.blogg.se/

M *

- bloglovinbyte?!



2011-07-25, 18:01:50 URL: http://dajeroma.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?