Livet.

2011-07-18, 21:06:45 / Kategori: Modell bilder
Ledsen för dålig uppdatering, jag har varit upptagen med lite allt möjligt idag och när jag kom hem tog jag hand om mannen min som är sjuk och trött. Hehe allt är så mycket jobbigare för killar än för oss tjejer. Ett av deras charm tycker jag! Oj nu vart det lite jobbigt älskling, nu behöver jag jätte mycket kälek. 

Har precis cyklat i en timme utomhus och nu ska jag träna lite på träningsbollen! Gymmet var stängt idag, jag som inte har gymmat sen onsdags?.. Får bli en förbättring när gymmet öppnar igen. 

Imorgon blir det plåtning och då är det romatisk tema, ska bli jätte roligt. Med en ny fotograf och bli sminkad av en makeup artist som jag tidigare blivit sminkad av. Ska bli super kul!


Fotograf: Sarah Maria Ahrenius.


Michaila

Vilken härlig bild :)



2011-07-18, 23:22:31 URL: http://michaila.blogg.se/

FREDRIKA PERSSON

ha en bra dag! :)



2011-07-19, 02:21:02 URL: http://frdrika.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?