Knäppa saker i sömnen

2011-07-03, 21:16:37 / Kategori: Allmänt

Haha jag och mina ryck i sömnen, jag vet inte vad det beror på. Jag tror jag har alldeles för mycket i tankarna. När jag kom hem från jobbet drog min pojkvän mig in till sängen för en powernap. Från ingenstans sätter jag mig i världens ryck:

Jag: SHIT! Hur mycket är klockan älskling! Fan har jag missat jobbet? Hur mycket är klockan?
Ronny: Va vaddå jobba, det är kväll älskling! 
Jag: Vaddå, är det inte morgon? Har fredag, lördag och söndag redan varit?
Ronny: Hahaha men ja babe, lägg dig nu!

Fan vad jag skratta när vi pratade om det nyss, tårarna bara sprutade från ögonen. Det var samma sak som när jag jobbade på McDonalds och jag sa till Ronny mitt på natten när vi sov "Älskling vad vill du ha för sås?", och Ronny sa "vaddå för sås?", "ja till glassen!".

Eller när jag skrek så högt och flög på Ronnys mage och kramade honom, min stackars pojkvän blev så rädd och han sa "vad händer babe, vad händer?" och jag säger "det är spindel där!" haha.

Brukar ni också göra knäppa saker i sömnen?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?