Fredagen den 8/7

2011-07-08, 06:47:59 / Kategori: Allmänt
God morgon alla ♥

Sorry för dålig uptatering igår, men jag trodde verkligen inte att jag skulle vara så trött som jag var när jag kom hem. Det till och med sved i ögonen på mig. Somnade direkt när jag la mig i sängen och det var lixom klockan tio på kvällen. Jag åkte från jobbet 13.20 och kom hem 21.00. Mötte upp min vän Olivia som följde med till vaxholm för en grym plåtning. Där vi plåtade igår var otroligt vackert att jag inte ens finner något namn. Det var något magiskt med platsen. Vi fotade med fyra olika outfits och på flera olika ställen, det lilla jag såg från kamera skärmen såg grymt ut!

Jag fick en otroligt snygg sminkning och hårfisyren hon gjorde var en flät-krans av mitt hår. Så vackert!



Sara Maria Ahrenius stod för smink, hår och fotograferingen. Grymt!


Ann

Ja vi har känt varandra i många år nu, sammarbetat vid flera tillfällen. Underbar tös :)

Ser fram emot att få se era bilder sen :)



2011-07-08, 07:58:23 URL: http://kykyri.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?