Fredag 15e juli.

2011-07-15, 06:36:57 / Kategori: Allmänt

God morgon allihopa! Idag är det sånt där väder som man vill sätta på sig en stor stickad tröja och krypa ner i en filt och mysa med sin käraste och kolla på en bra film.

En stor stickad tröjar har jag redan myst ner mig i. Älskar stora, mysiga kläder när det är ruggigt väder ute. Då bryr jag mig inte alls hur jag ser ut, ska jag ut tar jag på mig allt som är varmt och mysigt. Så såg jag ut vissa dagar i vintras. Jag följde vädrets humör. Men det är bara på senare år som jag inte alls bryr mig att jag ibland kan gå ut lite hur som, bara jag är bekväm. Men det var inte alls längesen jag aldrig kunde ha platta skor, gå i mjukiskläder och en tjock tröja över det. Inte mössa för den delen heller. Jag frös hellre. Vilka tokigheter tycker jag nu!

Nu ska jag slänga på mig mysiga kläder och sedan bege mig till jobbet. Hoppas ni får en toppen dag trots detta tråk-väder. ♥


Sara

Håller med, ville bara ligga kvar i sängen i morse när jag såg regnet.. ;/



2011-07-15, 17:30:22 URL: http://aamaziing.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?