En dag fylld av "kanske".

2011-07-29, 11:48:03 / Kategori: Allmänt

Good dag mina vackra läsare! Hur mår ni? :D

Jag har precis ätit havregrynsgröt och ägg. Diskat, städat och lagt alla kläder som ska tvättas i en blå ikea påse. Nu är det bara tjugo minuter kvar som jag ska ner till tvättstugen, den ligger bara en trappa under mig. Hur skönt som helst!

Nu lyssnar jag på the voice och dansar framför spegeln och längtar till september då dansen börjar. Ska kanske börja skriva ett brev till min bästis idag och kanske cykla till affären och köpa gottis för ikväll. Vet ni.. jag jobbar hela helgen. Idag är jag ledig dock, och det blir att göra allt som måste göras som man knappt hinner med annars. Vet ni jag känner mig rätt lycklig men super förvirrad över livet. Hur känner ni för livet idag?


Sitter och lyssnar på Petter - Sanna mina ord.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?