You are the best!

2011-01-23, 15:42:42 / Kategori: Uteliv

Heej allihopa!

Idag är det söndag och det betyder bio och middag med Mimi, ska träffa henne aldelses snart så måste hoppa in i duschen strax. Men måste berätta lite om igår. Igår var det en utav det bästa kvällarna på evigheter, jag bad till högre makter att kvällen aldrig skulle ta slut, det gjorde den tyvärr men fy skjutton vad roligt vi tjejer hade igår. Först startade vi självklart hos Olivia och lyssna på hög musik och drack en massa cider. Kom ut vid elva och startade på entourage där vi dansade och drack en massa goda drinkar. Pappa och Annelie kom lite senare och dansa med oss, träffa fler vänner och dansa ännu mer. Efter drog vi förbi whiteroom och sist men inte minst lobby. Kvällen slutade med en tryckare med Olivia. När jag kom hem var jag så slut och mina fötter hade svullnat upp till storlek furtio.

Tack för att jag har världens bästa vänner, tack för att jag börjar må lite bättre och tack för att vi hade så jäkla roligt igår, tack! ♥






mimi

blir så glad när jag läser att du mår bra! :)



2011-01-24, 19:46:37 URL: http://mimish.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?