Where did the time go?

2011-01-21, 17:29:55 / Kategori: Allmänt

Hallå bloggen!

Idag är det fredag, redan lixom. "Måndag, fredag och sedan är det någonting emellan som jag inte riktigt kan säga vad det är". Japp så sa en tjej till mig idag, att vi alla känner att tiden rullar så in i norden för fort, då måste väl planeten ha på något sätt börja gå mycket fortare om dagarna. Eller? En person sa till mig när jag var en liten flicka, jag klagade alltid på att tiden alltid gick så sakta. Jag ville blir stor sa jag.Då sa hon ju äldre du blir dessto fortare kommer tiden att gå. Och som jag längtade! Men nu när jag istället är vuxen önska jag på något sätt att vi skulle kunna stanna tiden en aning. Andas, hinna med allting, hinna ta in allt som händer oss dagligen. Ja bara få stanna tiden en aning..

Nåväl, nu är det helg och det är fantastiskt skönt kan jag lova. Just nu sitter jag hundvakt åt världens sötaste hundar och det kommer jag vara till imorgon kväll. Så idag har jag bjudit över min lillebror och hans flickvän för goda drinkar och pizza, tvspel och massa annat roligt. Så nu tänkte jag hoppa in i duschen, fräscha till mig och piggna till lite. Puss


Sara H

Min vackra varelse, tiden rusar iväg. Äntligen bloggar du:D



2011-01-21, 23:21:01 URL: http://dellisaras.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?