Tjugonde Januari Tvåtusenelva, En Torsdag.

2011-01-20, 08:32:22 / Kategori: Allmänt
God morgon gott folk! Sovit gott? ♥

Själv vakna jag för någon timme sedan, jag sover så oroligt nu förtiden och det är hur jobbigt som helst! Vaknar av att jag drömmer jobbiga drömmar och efter det ligger jag klarvaken. Stirrar upp i taket och försöker somna om. Men det går inte. Vart så här efter den där jobbiga, fyhelvetes jobbiga saken. Bara drömmer om honom hela tiden och snart blir jag galen. Intalar mig själv, vet inte ens själv vad jag känner längre, eller jo jag känner mig rätt vilsen...

Gjorde frukost åt mig och morsan, man blir rätt hungrig utav av att tänka, det har jag märkt. Det är väl ioförsig bra eftersom jag har slarvat med maten rätt mycket efter händelsen. Igår börja jag jobba på mitt underbara jobb igen, efter fem veckor så blir man rätt slapp i kroppen. Tar väl ett par pass innan man är tillbaka helt. Men kul var det, massor med kramar och många glada ansikten.

Tänkte ta och ordna lite i mailen nu och sedan gå in på bostadskön och kolla om det har dykt upp någon lägenhet som skulle passa lilla mig. Vi hörs!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?