The wekeend

2011-01-30, 12:09:19 / Kategori: Uteliv

Heej allihopa, hur mår ni? Bakfulla?

Själv gick jag och tjejerna ut för tredje helgen i rad men jag kan nog inte säga att denna utgång var så lyckad för min del eftersom min magont kom tillbaka och jag kunde knappt stå, sitta eller andas. Så min mamma fick komma in till stan och hämta mig. Somna på direkten och idag är jag lite bättre, skakig i hela kroppen och jag kan inte sätta fingret på vad det kan vara för fel på mig. Stress och oro kanske.. 

I fredags följde jag med några andra tjej kompisar till ett ställe som hade premiär och det var jätte trevligt. Så jag bjuder på ett par bilder från i fredags istället. Enjoy.


Jag och Luisa dansar salsa.


Vi.


Smuttar på min lilla drink som höll på att kosta mig åtta tusen spänn!


Så här glad vad Aida :D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?