Övertid

2011-01-25, 23:05:52 / Kategori: Allmänt
Tjoho! Nu är jag hemma från jobbet, fick jobba över idag igen. Är det inte typiskt att det alltid händer någonting precis innan man ska gå hem? Så har det varit båda kvällarna nu när det är jag som ska stanna till sist. Lite typiskt är det iallafall. Nåja, allt gick bra och imorgon är jag ledig.

Tänkte snart ta och sova, men grannarna brevid kör rockband och jag hör dem sjunga med sina icke-begåvade röster. Just nu försöker han som sjunger sjunga ljusa torner och det funkar inte så bra för honom. Och sen hör jag dem dära trummorna slås. Hur länge ska detta pågå undrar jag. Men lite rogivande är det allt, haha!


Här hade jag shoppat lite skor och klänningar på forever21 i dolphinmal, Miami.


ida

jag har inte fått bilderna ännu :(



2011-01-26, 18:11:04 URL: http://idathemptander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?