Lördagens utgång

2011-01-20, 08:54:14 / Kategori: Uteliv

I lördags gick jag och tjejerna ut för lite födelsedags firande, det vart tre flugor i en smäll. Vi firade alla fyras tjugoårsdag. Kvällen började med middag hemma hos Olivia, poppade champange och hög musik. Efter ett par timmar senare åkte vi in till ett riktigt soft ställe inne i stan och stannade där tills stägning och vi gick sist med gänget vi träffa där, och sedan åkte vi vidare till lobby och drack en massa goda drinkar.

Åkte hem och på vägen hem träffa jag en tjej som sa en massa fina ord. Glad att jag träffa henne. Öde tror jag det kallas. Kom hem klockan sex på morgon. Ett toppen kväll! Höjdpunkten på kvällen var nog att jag träffa så jäkla många kompisar på stället vi var på.



Under kvällen bar jag en klänning som jag köpte i USA.



Olivia och jag, tolvslaget då hon fyllde tjugo hela år!


Tjejerna vid vårt bord


Vi igen ♥


Väl där borta träffa vi Aida och gänget, vilken kram man fick! :D


Oliviah

Snyggsnygga brudar ;D Ikväll kööör vi igen!

LOVE <3



2011-01-22, 16:35:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?