Lördag 22 Januari

2011-01-22, 10:25:14 / Kategori: Allmänt

God morgon, god morgon. Har ni sovit gott?

Själv vakna jag med världens gladaste hundar som slicka mig i ansiktet och hoppade på mig när jag vakna. Har legat så underbart mysigt hela natten, när min lillebror och hans flickvän drog vid ett tiden i natt gick jag och hundarna ut för den sista rundan för natten och sedan la vi oss under täcket alla tre och myste jätte nära varandra. Och imorse vakna jag med världens gladate hundar och då var det bara att gå upp och ge dem mat och ut på en härlig promenad. Men det var riktigt skönt, solen var påväg upp när vi gick ut så det var så där morgon vackert där ute. Nu ska jag läsa lite körkortsteori och mysa lite mer.






Sara H

Söt bild



2011-01-22, 15:51:44 URL: http://dellisaras.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?