25 januari 2010

2011-01-25, 12:19:11 / Kategori: Allmänt
God morgon allehopa, har ni sovit gott? Jag har iallafall sovit jätte bra inatt. Inga jobbiga drömmar och dessutom fick jag sova ut hela morgonen. Det behövde jag nog.

Igår fick jag jobba övertid eftersom det flyttade in en ny sjärna till vårt hem. Hon var så himlans orolig och sa till mig att hon ville att jag skulle stanna över natten med henne, för då skulle allt bli så mycket bättre. Så himlans söt! Idag blir det bara fem timmars jobb och det är rätt skönt. Så jag börjar inte förens om fyra timmar. Så jag tänkte ta och tvätta hela min tvätt hög innan jobbet men det får nog bli imorgon istället. Orkar verkligen inte ta tag i det just nu. Nu vill jag bara ta tag i vissa ärenden som jag måste göra via mailen och bara ta det lugnt.

Nu ska jag äta, kommer ett nytt inlägg om en liten stund.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?