20 snabba

2011-01-24, 08:50:57 / Kategori: Lär känna Sanna

God morgon, nu så här på morgon kvisten börjar vi med 20 snabba tycker jag! :)

1.Hur gammal är du om fem år? 25 år


2. Vem var den sista du träffade?
Mimi ♥


3. Hur lång är du?
168 cm när jag mätte mig sist.

4. Vilken var den senaste film du sett? Love and other drugs på bio med Mimi.

5. Vem ringde du senast? Min samordnare på jobbet.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "vad hette hemsidan? bostadskön?" till min mamma.

7. Var är dagens planer? Idag ska jag jobba från 13 till 21, så idag hinner jag inte mer än o jobba.


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag föredrar att smsa, men tycker det är mysigt att prata i telefon ibland.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skild? Skilda från när jag var tio veckor.


10. När såg du senast din mamma?
Igår innan jag gick och la mig


11. Vilken ögonfärg har du?
Melerade. Bruna fast ibland är dem väldigt gröna, framför allt på somrana.


12. När vaknade du idag?
Aldeles för tidigt, halv åtta på morgonen.


13. Har du någon gång hittat en katt?
Hur menar du nu? Inte en katt som någon har dumpat ute, nej.

14. Vilken är din favoritplats? Hemma är en underbar plats.


15. Vilken plats föredrar du minst? 
En plats där jag fryser!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det är väldigt svårt att säga, jag finns nog kvar i hemmaorten Stockholm. Men man vet aldrig. Tio år, det är svårt.

17. Vad skrämde dig som barn? Ingenting faktsit. Eller jo, alla berättelser min pappa skrämde mig med som liten. Det är väl därför jag har blivit så knäpp i vuxen ålder.


18. Vem fick dig att skratta senast?
Du kanske? :)


19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Inte fan vet jag? Är det dem dära stora svarta skivorna från förr?


20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.


ida

jaaa, skicka bilderna! :D

absolut, det var jätte trevligt! kram



2011-01-24, 13:40:28 URL: http://idathemptander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?