Wednesday 23:e

2011-02-23, 14:11:50 / Kategori: Allmänt
Hej bloggen! ♥

Vilket underbart väder det har varit idag, trots minusgraderna så kände jag hur glad jag vart när solen värmde mitt ansikte när jag gick en morgon promenad för att göra ett ärende i farsta. Igår hitta jag dessutom en super bra kamera som jag verkligen vill ha, jag har länge velat köpa mig en bra kamera för att kunna fånga ögonblicket en aning. En kompakt systemkamera är vad jag vill unna mig, men priset ligger på tretusenfemhundra, är det värt? Idag gick jag förbi onoff igen, stod nog utanför och velade i kanske tjugo minuter då jag sa till mig själv att inte göra några förhastade slutsaser och köpa denna kamera. Är rätt bra på att göra det isådanfall, men nu när kameran är så dyr vill jag även vara sten säker på att jag verkligen vill ha den här kameran också. Så jag väntar lite mer tills jag känner mig 100% säker på mitt beslut.

Senare idag, klockan fem ska jag dansa jazz och dancehall på danscenter, ska bli riktigt roligt! Dock har jag haft så ont i magen min att jag knappt kunnat gå, jag hoppas verkligen inte att det håller sig till dansen.


Ann

Vad är det för kamera du har tittat på?



2011-02-23, 16:59:15 URL: http://kykyri.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?