Grekisk öl

2011-02-07, 21:49:37 / Kategori: Vänner & Familj

Dans dans dans och ännu mer dans. Så har mina dagar sätt ut och jag klagar verkligen inte. Har hittat fyra favorit klasser som jag bara älskar och både i fredags och i lördags hade vi världens grymaste klasser att jag kände att jag aldrig ville sluta dansa. Hitta ännu en favorit lärare som tyvärr bara vikarierade på lördags klassen.

I lördags träffade jag även upp min pappa och en vän till oss båda för middag på en grekisk restaurang inne på söder. Maten var underbar! Och där satt vi i flera timmar och bara pratade och drack goda drinkar och grekisk öl. När klockan närmade sig elva tog jag en taxi in till Victoria i kungstägården och mötte upp tjejerna för massor av dans och skratt. Fast klockan två fick jag kramper i magen och tog en taxi hem och hade råkat ut för maginfluensan, så jag har spytt så jäkla mycket och mått så sjukt dåligt. Men nu mår jag bättre fast har missat dagens och gårdagens dansklasser och det känns så jäkla tråkigt att jag blir ledsen.



En bild på mig och min far från i lördags. ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?