Mobilbloggar

2011-02-18, 07:32:47 / Kategori: Allmänt
God morgon bloggen! IgÅr hade jag en skit dag på jobbet, såna dagar finns också. Var nära på att gråta en sekund där, men jag samlade mig, tog emot lite mer skit och gick där ifrån. Dålig tajming måste jag säga men ibland blir det så, det är ju mitt jobb att även bemöta sånt också. Trist att jag missa alla föreläsningar om depression, hade varit väldigt nyttigt till mitt jobb och att även ha kunskap till depression när nära och kära hamnar i sådana faser i deras liv.

Nu sitter jag pÅ tÅget mot jobbet, jobbar till tre idag och sen blir det dans, street jazz. Ska bli as kul, sen blir det en lugn kvÄll i dag, eftersom jag ska upp super tidigt imorgon fÖr en plÅtning nere i nynÄshamn, berÄttar mer om det sen. Bloggar mer ikvÄll, ha en toppen dag allihopa.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?