Lördagen den 12 februari 2011

2011-02-12, 12:27:11 / Kategori: Dans
God morgon :)

Idag fick jag sova ut känner jag men är fortfarande trött och skulle kunna gå tillbaka till sängen och sova om. Blir väl så när man jobbar varje dag och dansar så mycket som jag gör. Min mamma har köpt järntabletter som jag ska börja äta, som är otroligt bra för oss kvinnor. Kan även vara att jag har järnbrist som jag är trött. Men det gör mig lite piggare av att titta ut och att se att solen tittar fram iallafall.

Om nån timme idag blir det commersial dans för Otto, ska bli spännande hur hans klasser är. Förra veckan hade vi en vikarie och han var mer än bara bäst! Shit det pirras i hela magen när jag tänker på dansen...


Lyssna från sekund 50. Koreografi med Cherie förra veckan. GRYM koreografi!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?