Jag vill inte, måste jag?

2011-02-22, 13:38:05 / Kategori: Allmänt
Hej bloggen, hur mår ni? Med mig är det super! Har bara hamnat i en såkallad "lathetskoma", jag orkar inte göra någonting men jag vill göra och behöver göra en massa saker. Hur gör man då när man vill men är för lat för att orka? Jag har varit nära på att gå ut men sedan har jag "råkat" sätta mig igen och inte orkat gå upp igen. Men ut måste jag. Igår satt jag inne hela dagen också förutom den timmen jag dansa salsa på danscenter.

Idag måste jag göra ett par ärenden, men det som jag måste ta tag i först är att ta blodprover på vårdcentralen. Första kontrollen för i år. Har skjutit upp det här sen jag kom hem från Miami och det är snart två månader sedan.. men jag gillar inte att gå till sjukhuset längre, det blir bara värre och värre med åren. Jag gillar inte sjukhus, vårdcentral, ja allt som tillhör sjukhus och dåliga besked!


Jag och Michaela, en lyckad kväll förra helgen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?