I´M NOT A PLASTIC BAG

2011-02-10, 11:13:48 / Kategori: Allmänt
Imorse när larmet ringde klockan tio så kände jag att jag verkligen inte ville gå upp idag. Jag vill bara gömma mig under täcket och försvinna ett tag. Är så jäkla trött. Men nu har jag tryckt av larmet i en timme och måste ta tåget som går om furtiofem minuter, jobbar till klockan nio ikväll.

Igår var jag och dansade både jazz och dancehall och det var grymt. Så underbara klasser. Nu har jag valt exakt vilka klasser som jag kommer att ta vaje vecka och från och med nu så kommer jag att dansa fem gånger i veckan och sex dansklasser. Salsa/salsaperformence, jazz, dancehall, jazzfusion, commersial och hiphop. Känns väldigt skönt att jag har valt mina och hittat favorit klasser. Jag gillar alla sex klasser lika mycket och längtar varje dag tills jag får dansa allt detta. Jag mår så bra när jag dansar och det är en otrolig känsla.

Igår gjorde jag mer än bara dansa och jobba. Jag umgicks även med min pappa, och den kommande veckorna ska vi boka Thilandresa till vintern, hur underbart är inte det lixom. Och dessutom var jag på en casting för en kampanj för magnums nya glass(berättar mer om det sen).

Nu ska jag äta en god och stadig frukost. Puss! ♥


Denna snygga bag fick jag när jag köpte ett par skor på Belle Shoes igår.
Älskar när man får snygga påsar när man köper!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?