Ha en fantastisk kväll allihopa

2011-02-11, 22:12:48 / Kategori: Allmänt

Sitter i vardagsrummet med hög volym som pumpar ur högtalarna, är ny duschad och pastan kokar på spisen. Idag har jag jobbat och dansat modern dans. En härlig kombination på golvet, lärde mig nya rörelser som kan vara till bra anvädning när jag ska koreografera. Denna vecka har varit tuff må jag säga så det är jätte skönt att det är helg nu. Men idag bokade jag inte upp mig på någonting och tänker nu bara ta det lugnt, äta pasta och kolla på film även om det kliar i kroppen att jag vill ut och dansa och ta goda drinkar men det får bli imorgon istället!

Vad har ni för planer ikväll? Party eller Fredagsmys? Ifall ni ska ut ikväll, dansa för mig med. ♥





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?