En otacksam jävel och party.

2011-02-13, 12:17:21 / Kategori: Vänner & Familj
God morgon bloggen! Sovit gott? ♥

Igår hade vi en super kväll, kvällen började hemma hos mig med hög musik och goda drinkar. Sprang till tunnelbanan i sista minut, missa den av en otacksam kvinna som inte ville ha min hjälp när hon ramlat och skrek "rör mig inte, jag kan gå upp själv!" Man ba "eeeh okej, liggkvar där då kärring, tack för dig så missa vi vår tunnelbana och måste vänta femton minuter!!". Men det var lugnt, för vi lyssna på Jennifer Lopes nya låt, drack cider och skratta, så den där kvarten kändes som fem minuter.

Väl på entoruage, som vi var på till stägning dansade vi non-stop i tre timmar! Så jävlaa roligt. Åkte hem och gjorde en massa mat till mig och satt och fylle käka klockan fyra på natten, prata telefon med andra handen och bara njööt av natten lixom.

Nu är jag vaken och har precis käkat frulle så snart ska jag iväg för hip to the hop på DC och dansa brallorna av mig.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?