BURLESQUE

2011-02-17, 14:51:45 / Kategori: Vänner & Familj
Hej bloggen! Fyra dagar sen jag skrev sist, jag jobbar varje dag och på kvällarn dansar jag och umgås med vänner så jag har ingen tid att blogga när jag kommer hem därför att jag alltid kommer hem så sent att jag måste hoppa in i duschen och sedan lägga mig i bäddsoffan som jag sover på just nu hemma hos min mamma. Varje dag loggar jag in på bostadsförmedlingen på internet och ställer mig i kö på lägenheter hela tiden. Någon dag är det min tur att få en lägenhet hoppas jag.

Föresten, i söndags var jag på bio och såg på burlesque med Michaela. Jag måste varmt rekomendera er alla tjejer att se den, den var så sjuktjävla bra att både jag och Michaela var helt hypade under hela bion. Rös i hela kroppen flera gånger. Från och med nu älskar jag Agulera! Se den nu nu nu, själv ska jag se den hundra gånger till!

Nej, nu måste jag ner till tvätt stugan och hämta all tvätt från torktumlaren. Puss ♥



Jag och Hanna hos mig i lördags ♥




Hanna

♥ dig



2011-02-17, 16:59:01

sara h

Har sett den, så himla bra!! Rös också flera gånger!



2011-02-19, 19:42:11 URL: http://dellisaras.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?