1 Februari 2011

2011-02-01, 12:27:29 / Kategori: Allmänt

God morgon finisar! ♥ Inatt har jag sovit så hårt att mitt huvud känns så där tungt och stort. Men ändå drömde jag en jätte jobbig dröm och en jätte konstig dröm där vi red ute i skogen, och helt plöstligt så stegrade sig min arabhäst och sprang iväg och helt plöstligt så var det tusen hästan som sprang efter min häst och inte ville ridas av sina ägare( de sprang emot mig flera gånger så att jag fick gömma mig bakom ett träd). Sedan ställe dem sig i vattnet vid en vacker solnedgången och var jätte lugna. Helt hysteriskt men jätte vackert!

Igår dansade jag igen, vi körde först salsa och timmen efter det dansa vi salsa performence. Riktigt roligt, jag älskar salsa! Och vår lärare frågade mig på slutet av lektionen om jag hade dansat salsa innan. Superkul! Och idag blir det ännu mer dans, på listan står det Hiphop med Robert, kanske åker jag in till Danscenter och tar någon till klass.

Nu ska jag äta frulle. Vi hörs!


Jag & vår lilla islandshäst i oktober 2010


Luisa

Nej förlåt för att jag inte ringde men mådde så illa på bussen så ville inte riskera att spy ner telefonen och när jag väl gick av bussen sprang jag hela vägen hem haha! Men jag hade det kul iaf :) Vi får gå ut igen någon gång! Rider du förresten? Jag vill börja rida men vet inte vart jag ska vända mig :P Kram kram



2011-02-01, 22:02:30 URL: http://luisac.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?