05.12.11

2011-12-05, 17:49:34 / Kategori: Allmänt
Hej på er ♥

Kom precis hem och ska snart göra klart en tenta innan jag går ut igen. Har precis hämtat upp mina skor som jag beställde hem från nelly förra veckan. Jag säger bara en sak. P e r f e k t a. Satt perfekt och så himla snygga!

Innan det var jag på jobbet och sedan hade jag ett möte på östermalmstorg. Jag längtar som in i norden på det här, det ska bli så kul och jag är så himla förväntansfull!

Nu ska jag göra klart min tenta och sedan åka och äta middag med min man, och mysa massor under täcket och kolla på något bra på TV.




Michaila

Vad hade du för tenta? :)



2011-12-05, 21:33:44 URL: http://michaila.blogg.se/

Fatma - JULKALENDER

Lucka 6 innehåller en bloggdesign, kolla in ifall du är intresserad av den! :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?